Επιστροφή προϊόντων
Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος ο αγοραστής οφείλει να ενημερώσει εγγράφως ή ηλεκτρονικώςτην εταιρεία εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Μετά την προθεσμία αυτή καμία επιστροφή δε γίνεται δεκτή.
Επίσης δεν γίνονται επιστροφές προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για τον Πελάτη κατά παραγγελία του με δικές του προδιαγραφές, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, όπως διαλυτικά, βερνίκια, χρώματα, κτλ.
Επιστροφή προϊόντος μπορεί να γίνει αποδεκτή υπό προϋποθέσεις όπως:
(α) εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος (και της τυχόν εκ νέου αποστολής) επιβαρύνουν τον Πελάτη.
(β) εάν το προϊόν είναι λανθασμένο ή ελλαττωματικό, βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν την Εταιρεία και εφόσον έχει προηγηθεί επικοινωνία του Πελάτη με την Εταιρεία.
(γ) εάν ο Πελάτης έχει επιλέξει λάθος προϊόν και το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος (και της τυχόν εκ νέου αποστολής) επιβαρύνουν τον Πελάτη.
Επιστροφή χρημάτων και πίστωση λογαριασμού πελάτη για μελλοντικές αγορές
Χρηματικά ποσά από συναλλαγές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα δεν επιστρέφονται, παρά πιστώνονται στο λογαριασμό του Πελάτη για μελλοντικές αγορές, εκτός των περιπτώσεων επιστροφής. Στην περίπτωση συναλλαγών με μετρητά (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή), μπορεί να επιστραφούν χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, εντός 7 ημερών. Δεν επιστρέφονται ποσά που περιλαμβάνουν έξοδα αποστολής με ταχυδρομείο/κούριερ ή/και αντικαταβολής. Επιπλέον, σε περίπτωση που υπάρχει ζημιά στο προϊόν, ενδέχεται να παρακρατηθεί μέρος του ποσού ως αποζημίωση.